niedziela, 8 lipca 2018

♦The Sims 4♦ - Simki z "Yandere Simulator" - 💛Osoro Shidesu💛

Hello July!

Tak oto witam was oraz ósmy dzień lipca 💥. W "Yandere Simulator" jest coraz więcej nowości. Muszę ostro nadrobić zaległości, bo dosyć sporo ciekawych rzeczy mnie ominęło. Wiem  tylko coś o radzie uczniowskiej, delikwentach oraz nowych mocach. Teraz jednak nie będę omawiała tego typu nowości w "Yandere...", a zaprezentuję wam kolejną rywalkę w mojej wersji simowej. Tym razem brutalna Osoro Shidesu ☠. Najpierw przedstawię najistotniejsze informacje. Zapraszam!




 Osoro Shidesu - przyszła i ósma rywalka w "Yandere Simulator", liderka gangu delikwentów oraz uczennica Akademi High School. Na oficjalnej stronie gry, Osoro ma osobowość "charakterna i budząca grozę" 🔥. Nie jest ona zła, ale jest delikwentką. Bardzo niewiele jest znane na temat jej przeszłości lub marzeń. Jest znana ze swojej brutalności, więc większość ludzi boi się jej i stara się trzymać od niej z daleka ☠. Senpai i Osoro są dokładnymi przeciwieństwami - więc, jaki rodzaj doświadczenia mógł sprawić, że zaczęli się przyjaźnić? Co wie o niej Senpai? Co w niej takiego widzi? I co może sprawić, aby ich przyjaźń nie przekształciła się w coś głębszego? 💛 Odpowiedź na te wszystkie pytania pozostaje tajemnicą, którą poznamy w finalnej grze. 
To wszystko z opisu. Przyszedł czas na zaprezentowanie mojej simowej wersji Osoro:




A oto i ona! Na pierwszy rzut oka widać, jak bardzo jej kurtka nie trzyma się reszty 😄. Nie udało mi się znaleźć czegoś bardziej podobnego do płaszcza jaki oryginalnie posiada Osoro. Ta kurtka może nie leży na niej idealnie (zwłaszcza w tej pozie), ale mi się podoba 😏. Oprócz kurtki w oczy rzuca się wychudzona sylwetka, czyli stały błąd jaki popełniam przy tworzeniu simów.



Przyjrzyjmy się bliżej! W normalnej pozie kurtka Osoro leży niemal idealnie. Na twarzy simki nie mogło zabraknąć charakterystycznej blizny w kształcie gwiazdy, którą pobrałam w takim zestawie z różnymi bliznami 💣. Jestem dość zadowolona z mojej simowej wersji Osoro. Starałam się, aby jej twarz była charakterna i zadziorna. Wyszło mi całkiem nieźle.



Bardzo mi się podobają te bandaże na nodze i rękach. Bez nich Osoro wyglądałaby dość łyso. Oprócz tego, urzekły mnie także jej włosy 🔥. Podobnie jak z Oką Ruto, postawiłam na bardziej naturalną fryzurę ☠. Na zdjęciu powyżej Osoro w pozie "strzał z ręki", że tak to nazwę 😄.



I jak wam się podoba moja simowa odsłona Osoro Shidesu?  Wyczekujecie pojawienia się tej rywalki w grze? Podzielcie się opinią w komentarzu! 😏
Nie ukrywam, że delikwentka może być naprawdę trudnym przeciwnikiem dla Ayano. W końcu będzie najniebezpieczniejszą uczennicą w szkole ☠. Dobrze, to tyle na temat liderki gangu delikwentów.
Informuję, że to niestety ostatni już post z serii "Simki z Yandere...". Mam nadzieję, że 5 stworzonych przeze mnie rywalek w simowej wersji, was zadowoliła 😉. Zapraszam do poprzedniego posta z tej serii. Prezentuję tam simową wersję tajemniczej Oki Ruto. To tyle. Miłego dnia!
Enjoy 💛

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz