poniedziałek, 2 lipca 2018

♦The Sims 4♦ - Simki z "Yandere Simulator" - ❤Oka Ruto❤

Serwus!

Znowu jest pochmurna pogoda u mnie 🌁. Rano trochę padało. No cóż. Miejmy nadzieję, że w końcu ujrzymy słoneczko 😏. W ten kolejny nieładny dzień zaprezentuję wam Okę Ruto w wersji simowej z "Yandere Simulator". Będzie mrocznie i tajemniczo... ❤
A na początek kilka podstawowych informacji, które powinniście wiedzieć na temat Oki. Zapraszam!



Oka Ruto - uczennica Akademi High School, czwarta, w kolejności rywalka Yandere-Chan oraz przewodnicząca klubu okultystycznego. Na oficjalnej stronie gry, Oka ma osobowość "dziwna i mroczna", jednak obecnie w grze opisano ją jako tchórz. Oka tak jak Ayano jest prześladowcą i również będzie śledziła Senpai'a (jednak nie jest Yandere). Jest święcie przekonana, że duchy, demony i czarna magia naprawdę istnieją i chce poświęcić swoje życie, aby to udowodnić. Tą zakłopotaną dziewczynę uważano za "dziwaczną" przez szkolną społeczność, jednak jest całkowicie nieszkodliwa i niektórzy nawet uważają za przylepną. Być może Senpai pomyśli, że jest coś uroczego w tej nietypowej naturze... ❤
Okej, to tyle na temat Oki. A teraz przedstawiam wam jej moją simową wersję:




Oka chyba wyszła mi najlepiej z dotychczas stworzonych rywalek. Wygląda tak jakby dosłownie przeszła z "Yandere Simulator" do "The Sims 4". W internecie można pobrać dosłownie takie same włosy jakie posiada Oka w grze. Ja na szczęście tego nie zrobiłam i wykorzystałam inne włosy, które prezentują się bardziej naturalnie.



Nie ukrywam też, że jestem zachwycona pozami widocznymi na zdjęciach. Tutaj poza "ciszy", że tak to nazwę 😄. Oka to moja kolejna ulubiona rywalka. Jej postać jest bardzo tajemnicza, przez co staje się interesująca 💀. Jestem ciekawa jak to będzie kiedy wyjdzie finalna wersja "Yandere Simulator"... Czas pokaże.




 Jedyne co mi się nie podoba w stworzonych przeze mnie simkach, to za bardzo wychudzone sylwetki. Taka drobnostka. Jestem bardzo szczęśliwa, że jakiś dobry człowiek stworzył dodatki z "Yandere Simulator" dla rywalek. A mówię tutaj o zakolanówkach, podkolanówkach, rajstopach oraz rękawiczkach. Naprawdę bardzo mi się przydały przy tworzeniu rywalek.




Wyjątkowo dobrze dobrałam makijaż dla Oki. Starałam się przyciemnić jej twarz i się udało 💀. Wszystko ładnie widzicie na tym zdjęciu powyżej. Dodatkowo dałam dziewczynie choker z pentagramem. Niestety nie znalazłam chokera z pająkiem, ale uważam, że ten, który ma na sobie jest o niebo lepszy.




Jak wam się podoba moja simowa wersja Oki Ruto? Lubicie tą tajemniczą rywalkę i nie możecie się doczekać jej odsłony w finalnej wersji gry? Napiszcie w komentarzu! 😏 Zapraszam was do przeczytania poprzedniego posta z serii "Simki z Yandere...", w którym to prezentuję moją simową wersję Kizany Sunobu 🎭.
Miłego dnia! Enjoy... ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz